BĄDŹ NA BIEŻĄCO! CHCESZ OTRZYMYWAĆ WIADOMOŚCI O NASZYCH WARSZTATACH?  ZAPISZ SIĘ! ok
Modelowanie 3D w programie Blender

Program warsztatów:
-> Poruszanie się w przestrzeni 3D Blendera (przesuwanie, obracanie kamery, zoom, widok perspektywiczny, ortograficzny, rzuty z góry, lewej, frontu itp)
-> Zaznaczanie obiektów i ich kasowanie,
-> Tworzenie prymitywów (kostka, sfera, cylinder itp, ustalanie parametrów tworzonych obiektów)
-> Przesuwanie, obrót, skalowanie obiektów, ograniczenie tych operacji do 1 lub 2 osi, wprowadzanie wartości z klawiatury
-> Tryb edycji geometrii, zaznaczanie wierzchołków (Prawy przycisk myszy, Circle select, Border select, zaznaczanie pętli), zmiana trybu na zaznaczanie krawędzi i ścian, zaznaczanie geometrii widocznej i niewidocznej.
-> Przesuwanie, obrót, skalowanie zaznaczonej części geometrii, zmiana punktu obrotu i skalowania (pivot)
-> Różne opcje usuwania wierzchołków, krawędzi, ścian
-> Dodawanie geometrii (Extrude, Fill, Subdivide, Edge loop, Duplicate)
-> Narzędzia Knife, Merge, Edge Slide, Vertex slide, Smooth Vertex, Rip, Bridge Edge Loops
-> Kwestia zduplikowanych wierzchołków i ich usuwania
-> Ukrywanie i odkrywanie obiektów, geometrii
-> Cieniowanie ścian - Smooth i Flat i dlaczego Smooth jest zwodnicze przy druku 3D
-> Wektory normalne powierzchni - jak sprawdzić i jak zmienić
-> Eksport do STL
-> Modyfikatory Mirror, Subdivision surface, Array
-> Widoki Solid i Wireframe
-> Proporcjonalne edytowanie
-> Łączenie wielu obiektów w jeden i wyodrębnianie części siatki do nowego obiektu

Prowadzący: Rafał Kańka - Absolwent Informatyki Stosowanej (Specjalizacja Grafika Komputerowa) na AGH, na co dzień tworzy gry komputerowe w środowisku Unity w firmie krej.net. Od pięciu lat czynnie projektuje w blenderze: do projektów na studiach, realizacji pracy magisterskiej, poprzez pracę, a także hobbistycznie, między innymi do druku 3D i frezowania na maszynie CNC. Pozostałe zainteresowania to Fantasy, gry komputerowe, RPG i LARPy.

Każdy uczestnik powinien:
-> przynieść własny komputer
-> mysz z trzema przyciskami i scrollką
-> klawiatura z blokiem numerycznym (opcjonalnie)
-> zainstalować program Blender przed warsztatami
-> link do programu: http://www.blender.org/download/

Cena zawiera:
-> przerwę kawową
-> wydruk wykonanego modelu
-> certyfikat

Po ukończeniu warsztatów wydruk należy do Ciebie!

Więcej informacji:
Joanna Łasocha
joanna@materialination.com,
tel. 883 569 500

Szymon Łasocha
akademia@materialination.pl
tel. 513246667

Jeśli interesuje Cię ten warsztat w innym mieście skontaktuj się z nami!
Organizujemy warsztaty również m.in: w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Lublinie.

Uwagi:
Warsztaty odbędą się przy minimalnej ilości 6 osób. Maksymalna ilość osób w grupie 8.

GDZIE
Kraków

KIEDY
15-16.12.2014

CZAS TRWANIA
2014-12-15 18:00
(pierwszy dzień kursu)
2014-12-16 18:00
(drugi dzień kursu)

KOSZT
290 zł/ os
500 zł/ 2 os.

ZAPISY DO
16.12.2014

Termin zapisów już minął!
zapisani uczestnicy


 [x] zamknij